קידום אתרים בגוגל – גוגל אדוורדס

By | ספטמבר 24, 2017

קודם כל, מה זה בעצם גוגל אדוורדס? אז גוגל אדוורדס הינו רשת הפרסום בבעלותה של גוגל. רשת הפרסום הזו, מציעה למפרסמים את האופציה לפרסם ברשת תמורה לתשלום. התשלום מתומחר לפי מחיר פר קליק (PPC) על תוצאות החיפוש בגוגל או באתרי שותפים נוספים. כך שבפועל, המפרסמים משלמים אך ורק אם לחצו על המודעות שלהם והגיעו לאתר. כך למעשה, אנחנו משלמים על חשיפה אמיתית. שם נוסף לגוגל אדוורדס הוא קידום ממומן בגוגל או קידום אתרים ממומן. שימו לב כי קידום אתרים בגוגל מחולק לשני נושאים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. אנו ניגע בזה יותר בפסקה האחרונה במאמר.

איך זה עובד?

כשמתחילים קמפיין בגוגל אדוורדס צריך קודם כל לבצע מחקר מילות מפתח. אנחנו חייבים להבין כיצד הקהל שלנו פונה למנוע החיפוש ובאיזה ביטויים הוא משתמש. לאחר מכן, נבחר ביטויי מפתח שנראים לנו טוב הן מבחינת החיפושים והן מבחינת המחיר. השלב הבא הוא הכנת מודעות טקסט. אנו נבחר כותרת, תיאור קצר ולינק. כאן, היצירתיות משחקת תפקיד שכן המודעה שלכם צריכה להיראות הכי טוב מבין כולם. צריך לחשוב כיצד לכבוש את העין של הגולש כדי שהוא יבחר ללחוץ על המודעה שלכם קודם.

גם התקציב משחק תפקיד לא קטן. ככל שיש לכם תקציב גדול יותר, כך תוכלו לזכות בכמות קליקים גדולה יותר. זה יכול להשפיע על המיקום שלכם בתוצאות החיפוש. במידה והמתחרים שלכם גם מפרסמים בגוגל אדוורדס, התחרות גדלה וכך המחיר פר קליק עולה. מי שמשלם הכי הרבה, נמצא בראש תוצאות החיפוש.

מה כדאי קידום ממומן או קידום אורגני?

זו שאלה קשה מאוד אך אני תמיד אומר שזה תלוי בתקציב שלכם וסובלנות. במידה וזה מוצר שאתם משווקים לזמן קצר, מומלץ לבצע קידום ממומן ולא אורגני. במידה וזו חברה שאתם משווקים לטווח הארוך, מומלץ לבצע קידום אורגני. למה זה תלוי בתקציב? כי קידום אורגני עלול לעלות יותר כסף. בקידום אורגני אין תוצאות מהירות. גם אם תרכשו את שירותיו של המקדם הטוב ביותר בעולם, לא תראו תוצאות בטווח הקצר אלא אך ורק לטווח הארוך. גם בקידום ממומן תצטרכו תקציב לא קטן, אך רובו יהיה מושקע בקמפיין הפרסום של גוגל אדוורדס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *